Karşı Üniversite ile Yazışma

Önemli konulardan biridir. Bir sıkıntınız olduğunda yahu bunu nasıl yapacağım acaba diye düşünmeye başladığınızda cevabı alabilmek adına ilk başvuracağınız adres karşı üniversitenin erasmus gelen öğrenci sorumlusu ile yazışmaktır. LUT'un (Lublin University of Technology) sorumlusu Celina Handzel ile iletişime geçip bir çok kez maruzatımı bildirdim ve cevabını aldım. Tabii bazen de cevap gelmiyor ne hikmetse:)  Gidince özellikle soracağım onu niye cevap atmıyormuş =D
Dear Handzel ile başladığımdan olsa gerek hep Dear Student olarak cevap aldım. Benim de ismim var ! =) Yok arkadaş başka arkadaşlara bakıyorum, yazışmalarını okuyorum adamlar ne güzel samimi olmuşlar o my friend li cümleler havada uçuşuyor sorulara uzun uzadıya ayrıntılı cevaplar veriliyor bizim Celina resmiyetten ödün vermiyor. :) Neyse kendisiyle daha tanışmadık daha fazla buradan atıp tutmayayım kendisi hakkında :) Aşağıda yazışmalarımızın bir kısmını görebilirsiniz.




Hiç yorum yok:

Sorularınız tarafımca incelenip cevabıyla birlikte yayınlanır.
Anlayışınız için teşekkür ederim.