TANIŞMA :)

Sevgili ERASMUS meraklıları, bu blogu ziyaret ettiğinize göre ya erasmusla bir yere gittiniz; deneyimlerinizi bizimkilerle kıyaslamak istiyorsunuz ya da gitmeyi düşünüyorsunuz ve bizim deneyimlerimizden faydalanmak istiyorsunuz.
Ben de erasmus kapsamında 2012-2013 güz+bahar dönemini Polonya Wroclaw Üniversitesi' nde olacağım, normalde Sakarya Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümü 1. sınıfı henüz bitirdim. Blog fikri ve sahibi Volkan ile de hazırlık sınıfından tanışıyoruz o da Sakarya Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümü 1. sınıfı bitirdi. Beraber Ağustos'da Polonya'da olacağız inşallah. Şu anda davetiye bekleme aşamasındayım davetiyem gelir gelmez ayrıntılarıyla işlemleri anlatacağım. O zamana kadar kendinize iyi bakın :) :) ...POLİNA CENGİZ...

3 yorum:

  1. merhabalar ben saü malıye 2.sınıf öğrencisiyim.polonyaya gidip gelmiş bir arkadaştan tavsiye aldım.erasmus yapmak istediğim için haldır haldır araştırma yapıyorum.gitmişken başka ülkeleri de gezip görme isteğim olduğundan polonyada karar kıldım ama ingilizceyle ilgili sıkıntılarım mevcut.deneyimlerinzi paylaşır mısınız lütfen?sınav zor oluyor mu veya zor olan kısım hangisi erasmusta...

    YanıtlaSil
  2. Polonya'da zor diye bir sey yok. =) Burda hayat var burda eglence var =D Sau'nin Ingilizce yeterlilik sinavi cok zor degil biraz calismayla 50 puanin uzerinde not alirsiniz. Ingilizce pratigin varsa iyi olur konusurken rahat edersin yoksa da dert etme bi sekilde gelisir burda konusa konusa :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben akdeniz üniversitesi turizm fakültesi 2.sınıf öğrencisiyim 2013-2014 bahar dönemi gitcem şimdiden erasmusla ilgili herşeyi öğrenmek istiyorum zorluk yaşamak istemiyorum:D

    YanıtlaSil

Sorularınız tarafımca incelenip cevabıyla birlikte yayınlanır.
Anlayışınız için teşekkür ederim.